طرز تهیه سالاد کلم سفید و انار با شوید فرانسوی رستورانی

طرز تهیه سالاد کلم سفید

طرز تهیه سالاد کلم سفید و انار با شوید فرانسوی سس با کالباس با مرغ رستورانی و زرشک قالبی و سیب زمینی تزیین

سالاد کلم سفید یکی از انواع سالادهای خوشمزه و مجلسی ایرانی است که با نام سالاد رستورانی هم شناخته می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با وبلاگ شتر مرغ همراه باشید.

سالاد یکی از پیش غذاهای سالم و مفید در سفره است؛ به خصوص اگر تصمیم به کنترل وزن داشته باشیم و آن را همراه با غذا در وعده ناهار و یا به عنوان جایگزین وعده شام مصرف کنیم. سالاد کلم گزینه ی خوبی برای کنترل وزن می باشد. با ما همراه باشید تا طرز تهیه این سالاد خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای ۴ نفر
کلم سفید۱ عدد کوچک
هویج۱ عدد درشت
سس مایونز۴ قاشق غذاخوری
عسل (اختیاری)۱ قاشق غذا
آب لیمو ترش۱ قاشق چایخوری
سرکه سیب۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

دستور تهیه سالاد کلم سفید

مرحله اول

ابتدا کلم سفید را به خوبی می شومیی، سپس به صورت رشته ای درشت خرد می کنیم و داخل کاسه ای برای تهیه سالاد در نظر گرفته ایم می ریزیم. در مرحله بعد هویج را با رنده درشت می کنیم و به کاسه حاوی کلم سفید اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله سرکه سیب را روی مخلوط هویج و کلم سفید می ریزیم و حدود یک دقیقه مواد را زیر و رو می کنیم تا سرکه سیب به تمام نقاط هویج و کلم سفید برسد. اضافه کردن مواد غذایی دیگر به این سالاد اختیاری می باشد.

مرحله سوم

مثلا می توانید به دلخواه یک قاشق غذاخوری کنسرو ذرت یا یک قاشق غذاخوری جعفری خرد شده و شوید خشک هم به سالاد اضافه کنید که سلیقه ای می باشد. حالا سالاد ما تقریبا آماده شد است و باید سس را آنرا درست کنیم.


طرز تهیه سالاد کلم بروکلی با گوجه با مرغ با ذرت با مغز تخمه کالباس رستوران مسلم با گردو رژیمی xvc jidi shghn  gl fv  gd


سالاد کلم بروکلی و سیب یکی از انواع سالادهای خوشمزه و نوین بین المللی است، برای مشاهده این آموزش در ادامه با طرز تهیه سالاد کلم بروکلی با مغز تخمه به روش رستوران مسلم همراه باشید.

مرحله چهارم

در یک کاسه کوچک سس مایونز را به همراه عسل ( یا شکر ) و آب لیمو ترش به خوبی میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند، سپس مقداری نمک و فلفل سیاه به سس اضافه می کنیم و یک دقیقه دیگر مواد را مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

حالا سس را به سالاد اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا سس به تمام نقاط سالاد برسد. برای اینکه سالاد جا بیفتد و طعم سس به طور کامل به خورد مواد سالاد برود باید آنرا به مدت ۲ تا ۴ ساعت در یخچال قرار دهیم.


طرز تهیه سالاد الویه برای 10 نفر با کالباس جوادجوادی برای 4 نفر بدون مرغ مجلسی ایرانی برای 20 نفر برای ۶ نفر تزیین سالاد الویه ویکی پدیا برای 12 نفر


سالاد الویه یکی از انواع سالادهای بسیار معروف و پرطرفدار در سراسر جهان است که اصالت آن مانند سالاد روسی متعلق به کشور روسیه می باشد. این سالاد خوشمزه که به عنوان یک سالاد بین المللی شناخته می شود با مواد متنوعی در کشورهای مختلف تهیه می شود. برای تهیه این سالاد با آموزش سالاد الویه خوشمزه با یک روش ساده و سریع همراه باشید.


مواد لازم سالاد کلم برای 10 نفر

مواد لازم مقدار واحد توضیحات

کلم قرمز به میزان لازم

کلم سفید به میزان لازم رنده شده

کشمش به میزان لازم

گردو به میزان لازم خرد شده

هویج به میزان لازم رنده شده

کالباس به میزان لازم مربعی خرد شده

نمک و فلفل به میزان لازم

سس مایونز به میزان لازم


طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ مخصوص ساده با کاهو با کالباس برای 10 نفر با سوسیس ترفندهای xvc jidi shghn lh hv kd


سالاد ماکارونی یکی از سالادهای پرطرفدار و مجلسی ایرانی است که بیشتر در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته از این سالاد مانند سالاد الویه به دلیل وجود موادی مانند ژامبون ، سس مایونز و انواع سبزیجات می توانید به عنوان یک غذای کامل استفاده کنید. سالاد ماکارونی نوعی سالاد بین المللی محسوب می شود چون تقریبا در تمام نقاط جهان با مواد متنوعی تهیه می شود. برای تهیه این سالاد با طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ به روش مخصوص برای 10 نفر همراه باشید.


طرز تهیه سالاد کلم قالبی

در تهیه سالاد کلم قالبی از کلم قرمز کلم سفید رنده شده، کشمش، گردوخردشده، هویچ رنده شده، کالباس مربعی خرد شده، نمک، فلفل سیاه و سس سفید استفاده می کنیم. هرقسمت در ظرف مجزا سس فلفل کمی نمک و مخلوط میکنیم. در ظرف یا قالب کیسه فریزر انداخته مواد ردیف به ردیف ریخته با قاشق صاف بعد در یخچال موقع سرو ظرف سرو زیر قالب ارام بر گردانیدنایلون را یواش بر دارید . سالاد کلم قالبی شما اماده است به همین راحتی و زیبایی و خوشمزگی