جملات عاشقانه در فصل بهار و زیبایی های بهار

متن و اس ام اس بهار

متن بهاری , جملات بهار , شعر بهار , اس ام اس فصل بهار

در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع فصل بهار را آماده کرده ایم، برای مطالعه این متن های زیبا در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

شعر حافظ درباره بهار

ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی

به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

جملات عاشقانه در فصل بهار

بهار ؛

می تواند نام تو باشد

وقتی

که در همهمه یِ سبزِ دلم

دوستت دارم هایت

شکوفه می زنند

متن عاشقانه درباره فصل بهار

دراین هوایِ بهاری،

شدم دوباره هوایی بهار می‌رسد،

اما… بهارِ من! تو کجایی؟!

قاسم صرافان

دلنوشته درباره بهار

بهار

ادامه پیراهنِ توست که

روزی میانِ گل‌ها وزیده است

سهیل محمودی

شعر فریدون مشیری درباره بهار

باز کن پنجره‌ها را که نسیم

روز میلاد اقاقی‌ها را جشن می‌گیرد

و بهار روی هر شاخه،

کنار هر برگ شمع روشن کرده است..

باز کن پنجره‌ها رو بهاران را باور کن!

فریدون مشیری

زیباترین اس ام اس های بهار

من از تأمل بهار برمی‌گردم

و احساسم با بوی شکوفه‌ها گره خورده ست

بهار فلسفه ساده ایست که بدانیم زمین عرصه کوچ ست

سلمان هراتی

شعر زیبا درباره فصل بهار

هزار گل اگرم هست،

هر هزار تویی

گل اند اگر همه اینان،

همه بهار تویی

حسین منزوی

شعر نو درباره فصل بهار

میچسبد در این بهار

کنارِ این شکوفه ها

کنارِ باران های بی قرار و ناگهانی

یک فنجان چای بهار نارنج

که کنارش آدمی از جنس عطرِ عاشقی نشسته باشد …

دلتنگی در بهار

دلم هوای تازه می‌خواهد

بهار می‌خواهد

باران می‌خواهد

شکوفه و گل می‌خواهد

این‌ها بهانه است

دلم تو را می‌خواهد

مریم علوی

کپشن عاشقانه بهار

بهار نیست،

بهشت است

فصل دیدن «تو»

حسین منزوی

ناب ترین متن های بهاری

اینجا زمین است

و زمان برای دوست داشتنت بهار..

حمید رها

متن صبح بخیر بهاری

صبح است و هوای دل من

مثل بهار است

پلکی بزن و

صبح‌بخیر غزلم باش..

مجتبی رافعی

متن ساده درباره بهار

گاهی

سرزده

دیوانه وار

کوتاه به دیدنم بیا

مثل رگبار بهار باش!


خدا کنه تو این روزهای فصل بهار هیچ عاشقی دلتنگی نداشته باشه و همه یارشون کنارشون باشه ولی خب همیشه اون چیزی که ما می خواهیم نمیشه خیلی ها الان دلتنگ یار سفر کردشون هستم. این جا تو وب دسوتم متن های زیبایی دیدم که برای تکیک کردن عالی هستن. همین حالا دست به کار بشید و یه متن دلتنگی برای عشقتون بفرستید تا کمی حالش خوب بشه.

البته یه پیشنهاد دیگه هم دارم برای کل عاشق ها حتما برید اشعار زیبای استاد شهریار عاشق دلسوخته رو بخونید و برای عشقتون بفرستید عالی هستن شعرهای این شاعر معاصر. اگر انگلیسی مسلط هستید می تونید برید اینجا poems by shahriar شعرهاشو به انگلیسی میذارن.



همچنین ببینید :

متن ها و جملات فلسفی زیبا و ناب

متن های زیبا در مورد بوسه های عاشقانه و رمانتیک

زیباترین و خفن ترین جملات و متن های تیکه دار درباره خیانت