زیباترین و خفن ترین جملات و متن های تیکه دار درباره خیانت

متن و اس ام اس خیانت

اس ام اس خیانت و دروغ نامردی و بی معرفتی پیامک خیانت و جدایی جملات خیانت و دروغ جملات بزرگان در مورد خیانت تیکه دار خیانت پیامکی متن خیانت انگلیسی خیانت درعشق نفرین و جدایی در عشق

در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع خیانت و نامردی را آماده کرده ایم، برای مطالعه این متن های زیبا در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

همچنین ببینید : مجموعه اس ام اس، شعر، متن و جملات غمگین عاشقانه و بسیار زیبا

متن خیانت تیکه دار

ما که رفتــیم

ولی به اونی که پیششی

بگـو

عاشقتم

تیکه کلامته !

جملات درباره خیانت

لعنت

به وقتایى که

باید غرورمو حفظ میکردم

اما ترجیح دادم رابطمونو حفظ کنم..

ناب ترین متن های خیانت

بیشتر از آنچه سزاوارش باشم

بهم صدمه زدی

فقط به این خاطر که

بیشتر از آنچه سزاوارش باشی

عاشقت بودم !

اس ام اس خیانت زخمی

اشتباه تو

تنها به دام انداختن کبوتر نبود !

تو گندم را بی اعتبار کردی..

کپشن خیانت

جایت در کتاب جغرافیا خالی است

با عنوان

پست ترین نقطه ی دنیا

متن خیانت برای پروفایل

تو مدرسه صرف فعل ( رفت ) رو

بهمون یاد دادن

ولی کنار اومدن باهاش رو

هیچ وقت یادمون ندادن

زیباترین اشعار خیانت

برای خیانت هزار راه هست

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن

کثیف نیست !

پیامک خیانت و نامردی

باختم‏ تا دلخوشت کنم

بدان برگ برنده ات سادگیم نبود . . .

دلم بود !

اس ام اس خیانت در عشق

نگو بار گران بودیمو رفتیم

نگو نامهربان بودیمو رفتیم

بگو با دیگران بودیمو رفتیم ..

شاخ ترین متنهای خیانت

عجب جوش و خروشی بود عشقت

خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد

عجب آدم فروشی بود عشقت

شعر فاضل نظری درباره خیانت

محبت تو اگر با من

دروغی از سرناچاری ست

دل از محبت من بردار ،

خیانت تو وفاداری ست ..

فاضل نظری

دلنوشته در مورد خیانت

از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است

جمله های ناب خیانت

همیشه برای گریه کردن

زانوی خودتو به شونه بقیه ترجیح بده

آدما تو سختیا زود شونه خالی میکنن..


منبع : سایت چی شی