جوک بی ادبی و جدید


جوک بی ادبی و جدید

این نکبتایی که سر جلسه امتحان نمیرسونن
(._.) (‘_’ ) (._.)
(._.) ( ‘_’) (._.)
(._.) (•_•) (._.)

جوک بی ادبی و جدید

سالاد الویه از افتادگی و خاکی بودنشه که
خودشو جزو سالادا حساب می کنه
وگرنه دو هیچ از آبگوشت جلوئه

جوک بی ادبی و جدید

مورد داشتیم خارجیه به مخاطب خاصش گفته i love u (دوستت دارم)
مخاصب خاصشم برگشته بهش گفته i love me too (منم خودمو دوست دارم)
اصن لامصب عشقا پوشالى شدن…

جوک بی ادبی و جدید

از خوبی های الویه اینکه که
اگه بخوری بعد بالا بیاریش چیزی رو از دست ندادی
میتونی جمع ش کنی بزاری یخچال فردا شب شام بخوریش

جوک بی ادبی و جدید

طرف کلا یه بار توی مهمونی با دبه سرکه واسش تنبک زدن اونم خونده !
حالا برای یکی از خواننده های معروف عذا دار پست گذاشته :
همکار عزیزم از طرف خودم و جامعه هنری تسلیت عرض می کنم !

جوک بی ادبی و جدید

مورد داشتیم دختره
واسه بالا و پایین کردن شیشه ماشین کلاچ می گرفته !

جوک بی ادبی و جدید

من بچه بودم فکر می کردم فاتحه رو اینجوری می خونن
پِسپِسپِسپِسپِسپِس خدا بیامرزتش !

جوک بی ادبی و جدید

بقالی سر کوچمون به جز ریال و تومن چند واحد پول دیگه هم داره
رنگارنگ ، آدامس شیک و چسب زخم

جوک بی ادبی و جدید

صف ﻧﺎﻧﻮﺍﯾﯽ ﺑﻮﺩﻡ
ﯾﺎﺭﻭ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ: خانوم ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺻﻔﻪ ؟
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ: ﻧﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺩﻓﺎﻋﯽ ﺑﺴﺘﯿﻢ ﺷﺎﻃﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺑﺰﻧﻪ !

جوک بی ادبی و جدید

تاکیدی که پسرا موقه عکس گرفتن رو بازوشون دارن
هیتلر رو سبیلاش نداشت !
جوک بی ادبی و جدید