جک جالب



جک جالب


وقتی با gf/bf ات به هم میزنی نه حرص بخور نه ناراحت شو نه بی تربیتی کن
بذار بره
فقط 2 ساعت بعد بهش اس بده بگو داری چند تا اس عشقولانه برام بفرستی ؟
لازم دارم!

جک جالب

یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟
گفتم : 27 سال
ناراحت شد گفت : 22 سالشه .
گفتم : 5 سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم !

جک جالب 

فحش رکیکی که ما پسرا به هم میدیم
ارزشش صد برابر اون عزیزمیه که بعضی دخترا از رو حسادت به هم میگن !

جک جالب

دیشب بچه فامیلمون پیانو میزد یکی دیگه شونم گیتار !
منم سعی می‌کردم با تغییر ریتم دست زدن از 2 به 3 انگشتی، هنرمُ به رخ جمع بکشم!

جک جالب 

با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟
یا فقط باید آیفون باشه ؟

جک جالب

دخترای ایرانی دو دسته ان :
دسته اول که اصن حرفشو نزن !
دسته دوم که هیچی دیگه !

جک جالب

مباحث اساسی عید دیدنی:
1-گیر دادن به زن نگرفتن پسرها
2-خواستگار معرفی کردن به دخترها
3-گیر دادن به بچه دار نشدن زوج ها
4-تورم
5-کلاه قرمزی

جک جالب

نحوه روبوسی عید :
ﺍﻭﻟﯽ : ﺑﻪ ﺑﻪ ﺑﻪ ﺳﻼﻡ ﺳﺎﻝ ﻧﻮ ﻣﺒﺎﺭک
ﺩﻭﻣﯽ : سلام ﺳﺎﻝِ “ﻣــﺎﭺ” ﻧُﻮِ “ﻣـــﺎﭺ” ﺷﻤﺎﻫﻢ “ﻣــــــﺎﭺ” ﻣﺒﺎﺭک !

جک جالب 

مورد داشتیم به طرف گفتن از آرزوهات بگو
شروع کرده از ما حرف زدن !
بهله !

جک جالب

به دوست دخترتون بگین :
عکستو گذاشتم بک گراندِ موبایلم
یعنی محاله ازتون تشکر کنه ها !
فقط میپرسه : کدوم عکسمو گذاشتی !؟
 جک
جک جالب