مجموعه ای گلچین از جملات بسیار زیبا و ناب

مجموعه ای گلچین از جملات بسیار زیبا و ناب
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑــــــﻪ ﺩﻟــﺖ ﺑﺎﺷـــﺪ ...
ﺁﻥ ﺭﺍ ﻫـــﺮ ﺟﺎﯾـــﯽ ﻧﮕــﺬﺍﺭ ...
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺩﻝ ﺭﺍ ﻣـــے ﺩﺯﺩﻧــﺪ ...
ﺑـﻌـﺪ ﮐـﻪ ﺑـﻪ ﺩﺭﺩﺷﺎﻥ ﻧﺨـــــﻮﺭﺩ
ﺟــﺎے ﺻﻨــﺪﻭﻕ ﭘﺴـــﺖ !
ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳطـﻞ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻣﯽ ﺍﻧــــﺪﺍﺯﻧــــﺪ !!!
ﻭ " ﺗـﻮ "
ﺧﻮﺏ مـــے ﺩﺍﻧــے ﺩﻟــےﮐــﻪ
ﺍﻟﻤﺜﻨﯽ ﺷـﺪ !
ﺩﯾـﮕﺮ ﺩﻝ ﻧـﻤــــے ﺷــﻮﺩ ...
 من از تمام دنیـــا ...
فقط آن دایـــره ی مشکے چشمـــان تـــو را میخواهم ..،
وقتے که در شفافیتش ........
بازتاب عکس خـــودم را میبینم ...!!!
میدونى “دوست دارم” یعنى چی؟
د: دلمو بهت میدم
و: ولت نمیکنم
س: سایه سرت میشم
ت: تمام عمرم کنارت میمونم
دا: داغون میشم از نبودنت
ر: راه دلشکستنتو بلد نیستم، یادم نمیگیرم
م: مرگم نمیتونه عشقمو از بین ببره
با تمام وجودم دوستت دارم ♥
با یاد تو
با فرض بودنت
اینهمه قهوه خورده ام
باز تو در فال دیگرانی!
فریال معین
چقدر
زندگی قشنگ می شود
وقتی کسی را داشته باشی
که پا به پای تو
دیوانگی کند!
♥دوسش دارم...میدونین واسه چی؟❤️
...چون
...همیشه با حرفاش آرومم میکنه
...جذابیتش دیوونم میکنه
...وقتی میخنده از خندش خندم میگیره
...باهام مهربونه
...بعضی وقتا بهم اخمای کوچولو میکنه
...سربه سرم میزاره
...قربون،صدقم میره
...نگرانم میشه
... بعضی وقتاکه باهام قهر میکنه دلم براش یک ذره میشه
...هر روز که میگذره بیشتر عاشقش میشم
...باید فقط مال خودم باشه
...فقط،فقط مال خودم
...حتی حاضر نیستم یک تار موشو به کل دنیا بدم
...اگه نباشه منم نیستم
...شده همه چیزم
...شده زندگیم
...شده همه دنیام
...شده دلیل نفس
جملات و اس ام اس عاشقانه

دیگر به همه چیز شکـــ کرده امـــ

می گویند : آب نطلبیده ، مُـــــراد استـــ .

هر چهــــ بالا پایین می کنمــــ ، نمیـــ فهممــــ

اینـــ چشمانمــــ پس کـــِـــی

مراد میگیرند ؟!
جملات و اس ام اس عاشقانه

جــآے خالیَتـــــــ آنقــــَدر بُــــزُرگـــــــ شُـــده

که حَـتـــــے مــــے شَــــــوَد دَر آنـــ ــــ

زِندِگـــے کَرد…
جملات و اس ام اس عاشقانه
بهتره یاد اوری کنم
گاهی دلمون و میسوزونن
کاهی دلمون و میشکونن
و هیچ وقت
هیچ وقت
هیچ وقت
به این فکر نمیکنن
که ما هم مثل اونا دل داریم که گاهی دلم گاهی می گیرد

گاهی می سوزد

گاهی تنگ می شود

و حتی گاهی...

گاهی نه...

خیلی وقت ها می شکند

خیلی وقت ها دلم

می شکند

اما هنوز می تپد...
ولی با درد
میتپه
با غصه میتپه
با کینه میتپه
میتپه اما به سختی
چون شکسته
و مرهمی براش نیست