اشعار عاشقانه و اس ام اس


اشعار عاشقانه و اس ام اس

باور کن “من” تنهاترین ضمیر دنیاست
و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا چون “ تو ” را دارد . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

سخت است
“او” کردنِ “تویى” که همه زندگى “من” بود !

اشعار عاشقانه و اس ام اس

ﻫﻤــــﻮﻥ ‫‏ﭼﻨﺪ‬ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ
ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ
ﻭ ﺑﻔﻬـــــــــﻤﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ
ﺍﻣـــــــﯿﺪﻭﺍﺭﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺩﻧﯿـــــــﺎﻡ
ﺑــــــﺎﻭﺭﮐﻦ . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

بزرگترین روانشناسان دنیایند ، دو چشمت
این قدر که امیدوارم می کنند ، به زندگی . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را
روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را
من از هر جای دنیا هرکه هستم عاشقت هستم
به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را

اشعار عاشقانه و اس ام اس

به من شلیک کن
حتی اگر به هدف هم نزنی
برایت خواهم مرد . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

یه لیوان از تو اون کابینته بردار
+ خب.
– پرتش کن زمین.
+ خب.
– شکست؟
+ آره.
– حالا ازش عذرخواهی کن.
+ ببخشید لیوان. منظوری نداشتم.
– دوباره درست شد؟
+ نه…
– متوجه شدی !؟

اشعار عاشقانه و اس ام اس

گوش تلفن کر
“دوستت دارم ” را امشب
در گوش خودت
خواهم گفت !

اشعار عاشقانه و اس ام اس

من آنقدر دیوانه‌ام
که وقتی دورم میزنی
باز نگران تواَم سرت گیج نرود!

اشعار عاشقانه و اس ام اس

چیست از این خوبتر در همه آفاق کار
دوست به نزدیک دوست ، یار به نزدیک یار
اشعار عاشقانه و اس ام اس