اس ام اس خداحافظی واسه همیشه


اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

ای که از اول جاده
به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطره کم کن
تا ابد خدا نگهدار

اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

چگونه بگذرم از عشق ، از این دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

روزی صد بار با هم خداحافظی می کردیم اما افسوس معنای
خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم

اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

می‌روم شاید کمی حال شما بهتر شود
می‌گذارم با خیالت روزگارم سر شود
خدا حافظ برای همیشه

اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

تو رفتی شاخه عشقم شکسته
به چشمم شبنم حسرت نشسته
نگاهی هم نکردی وقت رفتن
نگاهی که سراسر اشک بسته

اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

گفتی محبت کن برو
باشد خداحافظ ولی
رفتم که تو باور کنی
دارم محبت می کنم

اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

خدا حافظ گل مریم گل مظلوم و پر دردم
نشد با این تن زخمی به آغوش تو بر گردم
نشد تا بغض چشمات رو به خواب قصه بسپارم
از این فصل سکوت و شرم غم بارون رو بردارم

اس ام اس خداحافظی واسه همیشه

همیشه از همان  ابتدای آشنایی مان در هراس چنین روزی بودم
و کابوس خداحافظی را میدیدم اکنون
شد آنچه نباید می شد
خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ
اس ام اس خداحافظی واسه همیشه