اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی



 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

به تو بدهکارم
دست کم یک جان ، برای هر لبخند . . .

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

سرم را پنهان می کُنم
در گودی گلویت تمام ِ
غم ها راه گُم می کُنند . . .

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘـــــــــــﻪ ﺍﻧﺪ : “ﺩﻭﺭﻱ ﻭ ﺩﻭﺳــــﺘﻲ”
ﻳﺎ ﻃﻌــــﻢ ﺩﻭﺳـــــﺘﻲ ﻧﭽﺸﻴـــﺪﻩ ﺍﻧﺪ
ﻳﺎ ﺩﺭﺩ ﺩﻭﺭﻱ ﻧﮑــــــﺸﻴﺪﻩ ﺍﻧﺪ . . .

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

خدا را چه دیدی ؟
یک روز بیشتر
” ساعتی ” ” لحظه ای ” با من بمان
شاید خنده ای پشت لب هایت
قطره ای پشت پلک هایت جا مانده باشد . . .

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

در سرم تویی
در چشمم تویی
در قلبم تو
من ، عکس دسته جمعی توام . . .

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

توبه نمی کُنم
من برای ِ به تو رسیدن
از گُرگ هم سِ مِ ج ترم . . .

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

لا به لای ساز نفسهایت ، پنهان می شوم
اشک می شوم ! تا بمانم … تا نرانی مرا …!
من ” آه ” می کشم و تو ” انگ ” می زنی!
و این غم انگیز ترین ” آهنگ ” دنیاست…!

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم
بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان
بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان کوتاه تر از عمر شکوفه هاست
شما بگویید ، حتی اگر نشنوند . . .

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

هر انسانی یک بار
برای رسیدن به یک نفر، دیر می کند. و پس از آن،
برای رسیدن به کَسان دیگر، عجله ای، نمی کند . . .

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی

همه بهانه هایم از نبودن توست
اگر باشی…
اگرباشی..
از هزار و یک بلاهم بهانه نمی گیرم . . .

 اشعار زیبا و اس ام اس های دلتنگی