دل نوشته قشنگ

 
دل نوشته قشنگ

اقیانوسها و جزایر را در می‌نوردم ، کنار تو می‌نشینم با تو سخن می‌گویم
بر موهایت دست می‌کشم ، دستهایت را در دستهایم می‌گیرم و برمی‌گردم
بی‌آنکه مرا دیده باشی . . .

دل نوشته قشنگ 

هنوز هم از بین کارهای دنیا
دل بستن به دلت
بیشتر به دلم میچسبد . . .
 
دل نوشته قشنگ

عشق یعنی روح را آراستن
بیشمار افتادن و برخاستن !
هر که با عشق آشنا شد مست شد
وارد یک راه بی بن بست شد!

دل نوشته قشنگ 
 
ﺑﯿﻦ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ
“ﻣﺮﮒ” ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﺑﯿﻨﺪﺍﺯﺩ
“ﻓﺎﺻﻠﻪ” ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻ . . .

دل نوشته قشنگ 

خدا
” تو ” را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “من” بود
شدی همان آرزوی من . . .

دل نوشته قشنگ

ناسپاس از عشق پاکت نیستم
من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم
روی حرفم تا ابد می ایستم!

دل نوشته قشنگ

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد
سالها رفت و دل من سنگ نشد
ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود
نامت از صفحه این خاطره کمرنگ نشد

دل نوشته قشنگ

مَردی که عَطر ِ تو را زده بود
در خیابان از کنارم گذشت
و این یعنی : قتل غیر عمد . . .

دل نوشته قشنگ

دوست داشتنت
تنها کار “عاقلانه ای” است که
از “دلم” بر می آید !

دل نوشته قشنگ

درخت هم که باشی
من
دارکوبی می شوم که هفتاد و سه بار در دقیقه
تو را می بوسد . . .
دل نوشته قشنگ