اس ام اس نامردی و خیانت


اس ام اس نامردی و خیانت

همه گفتن : عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم : می دونم
گفتن : این یعنی دوستت نداره
گفتم : می دونم
گفتن : احمق یه روز می ذاره میره تنها می شی
گفتم : می دونم
گفتند : پس چرا ولش نمی کنی؟
گفتم : این تنها چیزیه که نمی دونم

اس ام اس نامردی و خیانت

من با کناری ات کنار نمی آیم !
کنار می روم

اس ام اس نامردی و خیانت

از درد دوست نداشتن هایت گفتم
خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است

اس ام اس نامردی و خیانت

بودم!
دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری
رفتــــــــــم

اس ام اس نامردی و خیانت

آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را نامردی می خوانند

اس ام اس نامردی و خیانت

اینجا زمین است زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی
فردا به خودم خواهی رسید
حال و روزت دیدنیست

اس ام اس نامردی و خیانت

هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس جریمه اش با من

اس ام اس نامردی و خیانت

دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت می کردی یا عدالت ؟

اس ام اس نامردی و خیانت

اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم

اس ام اس نامردی و خیانت

باران همیشه می بارد
اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن
اس ام اس نامردی و خیانت