اشعار عاشقانه و جذاب


اشعار عاشقانه و جذاب

دلمان کوچک است
ولی آنقدر جا دارد
که برای هر عزیزی که دوستش داریم
نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر

اشعار عاشقانه و جذاب

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد
همیشه هستی … همین حوالی

اشعار عاشقانه و جذاب

به دلم نشستی ولی دو زانو !
معذب نباش
برو عقب قشنگ تکیه بده
پاهاتم دراز کن
این دل فقط جای توئه

اشعار عاشقانه و جذاب

زندگی زیباتر می شود به شرطی که
یادمان نرود به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز
برای یکدیگر آرزوهای خوب داشته باشیم

اشعار عاشقانه و جذاب

در من تمام توست
و در تو تمام آنچه دوست میدارم

اشعار عاشقانه و جذاب

برای من “مهر” در نگاه توست
نه اولین ماه پاییز

اشعار عاشقانه و جذاب

بوسه هایت را کش بده
من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم

اشعار عاشقانه و جذاب

کسی آیا می داند ؟؟؟
پس از یاد گرفتن نام تو
پس از “دوستت دارم”
به چه می نازد الفبا ؟؟؟

اشعار عاشقانه و جذاب

دلمان که با هم باشد
یعنی گور پدر فـــاصـــلــــه ها

اشعار عاشقانه و جذاب

لبخند تو می فهماند
که چه جای دوست داشتنی
و زیبایی ست دنیا !
اشعار عاشقانه و جذاب