اس ام اس عاشقانه جدید


اس ام اس عاشقانه جدید

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون
فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

اس ام اس عاشقانه جدید

گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

اس ام اس عاشقانه جدید

لبخند زدی بهار با آن آمد
یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد
ای دست بلند آسمان در دستت
من نام تو را خواندم و باران آمد

اس ام اس عاشقانه جدید

پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !
شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !

اس ام اس عاشقانه جدید

تا می خواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید
چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را

اس ام اس عاشقانه جدید

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد
اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

اس ام اس عاشقانه جدید

چه سخت بر من گذشت …
آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

اس ام اس عاشقانه جدید

چرا کرم ترک دل نداریم ؟
یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !
دلم داره میترکه

اس ام اس عاشقانه جدید

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد
سرتو رو زمین نزاره !

اس ام اس عاشقانه جدید

کرم دندان هایم را خورد …
از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !
اس ام اس عاشقانه جدید
اس ام اس عاشقانه جدید