اشعار زیبا و اس ام اس


اشعار زیبا و اس ام اس

گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشتن تو
بی هیچ امیدی برای داشتنت !

اشعار زیبا و اس ام اس

چه کسی باور کرد ؟
جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد !

اشعار زیبا و اس ام اس

یادم رفته بچه که بودم آرزوهام چی بوده
ولی از این مطمئنم که چیزی که الان هستم
آرزوی بچگیام نبوده و نیست !

اشعار زیبا و اس ام اس


هی فلانی سراغم را بگیر
کم نمیشود از نخواستن هایت !

اشعار زیبا و اس ام اس

این روزها جنس حالم زیاد مرغوب نیست !

اشعار زیبا و اس ام اس

کل اسم های تو موبایلمو به اسمش تغییر دادم
حالا هر روز بهم زنگ میزنه
نه یکبار چند بار ! تازه تغییر صدا هم میده !
من که میدونم اونم دلش برام تنگ میشه …

اشعار زیبا و اس ام اس

پاکت هم دلش شکست
باور نمیکرد به جای نامه کارت عروسی آورده باشد !

اشعار زیبا و اس ام اس

من و تو میدانیم ، کز پی هر تقدیر حکمتی می آید
من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان
چه شود آخر دلتنگی ها ؟ خدا میداند !

اشعار زیبا و اس ام اس

دلواپسی من از نیامدنت نیست
می ترسم در پس این دل دل زدن ها بیایی و دیگر نخواهمت !

اشعار زیبا و اس ام اس

سکوت همیشه به معناى رضایت نیست
گاهى یعنى خسته ام از اینکه مدام به کسانى که
هیچ اهمیتى براى فهمیدن نمى دهند ، توضیح دهم !
اشعار زیبا و اس ام اس