شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

عشق یک حس مه آلود است
انتهایش را کسی هرگز نمی داند …

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ
ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

گندم خال تو آن روز که دیدم گفتم
خرمن طاعت ما بر سر این دانه رود

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

به تو نیاز دارم مثل آدم به حوا
نه نه مثل آدم به هوا

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را
هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد !

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

میان مشغله هایم گم شده ام
ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

قرمزتر از خونی
عزیزتر از جونی

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

تو را با ط دسته دار مینویسم
تو با همه فرق داری !

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

مقصد مهم نیست مسیر هم مهم نیست
حتی خود سفر هم چندان مهم نیست
همسفر خیلی مهمه

شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

گفت : دوستت دارم
گفتم : دوستت ندارم
این دروغ به آن دروغ در !
شعر عاشقانه و اس ام اس عاشقانه