اس ام اس شب یلدا و زمستون


اس ام اس شب یلدا و زمستون

با تو من عزیز عشقم دیگه هیچ غمی ندارم
واسه ی همیشه ی عمر عاشقونه دل میذارم
با تو یلدا پره عشقه عشقی از جنس عزیزش
که نمیتونه بگیره کسی از دل عشق پاکش

اس ام اس شب یلدا و زمستون

مهر رخشا نکوترین چهر است
شب یلدا تولد مهر است
این همایون شب خیال انگیز
/ هست درآخرین شب پاییز
بیخ و بن در حماسه گستردست
در نهادش حماسه پرور دست
لفظ یلدا اگر چه سریانیست
شب مهرآفرین ایرانی ست

اس ام اس شب یلدا و زمستون

من بلندای شب یلدا را  تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را  با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود ، عجب زجری بود
غم آن شب که شب یلدا بود

اس ام اس شب یلدا و زمستون

امسال چه زیباست شب یلدای من طولانی ترین شبی که به تو
فکر می کنم و از یادآوری نگاه پر مهرت شب سیاهم
لبریز از نور عشق میشود معبودم
یلدا مبارک

اس ام اس شب یلدا و زمستون

سهم من از شب یلدا شاید
قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست

اس ام اس شب یلدا و زمستون

باور به نور و روشنایی است
که شام تیره از دل شب یلدا
جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد
یلدا یتان مبارک

اس ام اس شب یلدا و زمستون

شب یلدا ز راه آمـــــــــــد دوبـــــــــاره
بگیر ای دوست! از غمهـــــــا کناره
شب شادی وشـــور و مهربانی است
زمـــــــان همدلی و همزبانی است

اس ام اس شب یلدا و زمستون

شب یلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت
و من نالان کنار سفره ای از عشق خالی
شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

اس ام اس شب یلدا و زمستون

ز خـــوردن خوردنِ این شـــــــــام چلّه
شود مهمان حسابی چاق و چلّه!
همــــــــــه با انتظاری عاشقــــــــــانه
نظـــــــر دارند ســـــــــوی هندوانه!
نشسته با تفاخـــــــــر  تــوی سینی
کنارش چاقـــــــــــویی را هم ببینی
چو گــــــــردد قــاچ قــــاچ آن هندوانه
شود آب از لب و لوچـــــــــــه روانه!
بســــــاط خنده و شادی فراهـــــــــم
اس ام اس می رسد پشت سر هم
جوانان آن طرف تـــر  جـــــــوک بگویند
دل از گرد و غبــــــار غـــــم بشویند

اس ام اس شب یلدا و زمستون

ببندد چشــــــــم و جنباند ســـرش را
بخواند شعـــــــــــــرهای از برش را!
چنین با شور و نغمه – شعر و دستان
خرامان می رســــــد از ره زمستان
اس ام اس شب یلدا و زمستون