اس ام اس عاشقانه و جدید


اس ام اس عاشقانه و جدید

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون
فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

اس ام اس عاشقانه و جدید

گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

اس ام اس عاشقانه و جدید

لبخند زدی بهار با آن آمد
یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد
ای دست بلند آسمان در دستت
من نام تو را خواندم و باران آمد

اس ام اس عاشقانه و جدید

پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !
شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !

اس ام اس عاشقانه و جدید

تا می خواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید
چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را

اس ام اس عاشقانه و جدید

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد
اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

اس ام اس عاشقانه و جدید

چه سخت بر من گذشت …
آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

اس ام اس عاشقانه و جدید

چرا کرم ترک دل نداریم ؟
یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !
دلم داره میترکه

اس ام اس عاشقانه و جدید

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد
سرتو رو زمین نزاره !

اس ام اس عاشقانه و جدید

کرم دندان هایم را خورد …
از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه و جدید