جوک خفن و خنده دار



جوک خفن و خنده دار

عایا می دونستید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه ؟
نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی پرتقال ساپورت !
نه جون من اطلاعات رو کیف کردی ؟ گنجینه اطلاعات نایابم !

جوک خفن و خنده دار

بچه ۷ساله آیفون فایو اس دستشه
خدا شاهده من همسن این بودم تنها خواستم از خانوادم این بود که
وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارا رو بخورم !

جوک خفن و خنده دار

اگه یه روز بهت گفتن
بین زن گرفتن و سرطان گرفتن یکی رو انتخاب کن
اصلا از اِسمش نترس با شیمی درمانی درست میشه !

جوک خفن و خنده دار

دمای هوا ۱۰درجه ، رطوبت ۱۸درصد و سرعت وزش باد سه متر بر ثانیه
چند نفره بودن هوا را با رسم شکل محاسبه کنید. (۱/۴۲ نمره)

جوک خفن و خنده دار

آدمارو یا باید تو سفر شناخت
یا وقتی که ته دیگ ماکارانی میاد سر سفره !

جوک خفن و خنده دار

پسر داییم ۸سالشه چند وقت پیش دلیل و
نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد
اونوقت من ۸سالم بود خروسارو با سنگ میزدم که مرغارو اذیت نکن !

جوک خفن و خنده دار

یکی از بدترین اتفاقات دوران بچگی این بود که میخوابیدی وسط حال
و وقتی که چشماتو باز میکردی میدیدی یه عالمه مهمون دورت نشستن
امصب مگه میشد آدم از خواب بلند شه !
من که همیشه خودمو تا ۳ساعت میزدم به خواب !

جوک خفن و خنده دار

عصری مخاطب خاصم تماس گرفت گفت برای وَلِن کادو نمیخواد و فقط همین که کنارشم کافیه
منم به خاطر این فرشته مهربون داشتم خدارو شکر میکردم که
یادم اومد اصلا من مخاطب خاص ندارم !!!

جوک خفن و خنده دار

قدیما خانوما مینشستن سبزی پاک میکردن و غیبت میکردن
خوشبختانه الان این عادتشونو ترک کردن
البته فقط قسمت سبزی پاک کردنشونو !

جوک خفن و خنده دار

اگه ریا نباشه یکى از افتخاراتم اینه که
تا حالا کادو ولنتاین رو از نزدیک ندیدم !
جوک خفن و خنده دار