شعر عاشقانه و زیبا



شعر عاشقانه و زیبا


چقد دلواپسی سخته / چقد دلشوره بی رحمه
دارم دق میکنم بی تو / دلت اینو نمیفهمه . . .


شعر عاشقانه و زیبا


سحر دیدم درخت ارغوانی / کشیده سر به نام خسته جانی
به گوش ارغوان آهسته گفتم / بهارت خوش که فکر دیگرانی


شعر عاشقانه و زیبا 


برای یک ثانیه عاشقم باش ، من باتری ساعتم را در می آورم  . . .


شعر عاشقانه و زیبا


نقشیک درخت خشک را در زندگی بازی میکنم
 نمیدانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پیر . . .


شعر عاشقانه و زیبا 


زنگ زدم 110 ازت شکایت کنم اخه تو قلبمو دزدیدی بهم گفتن تو هم
همینو گفتی آره شیتون !!!؟؟


شعر عاشقانه و زیبا

آسمان را قسمت کردند : تکه ای برای برکه . . . تکه ای برای رود . . .
تکه ای برای دریا . . . دلم را قسمت کردند : تکه ای برای تو . . . تکه ای برای
تو . . . تکه ای برای تو . . .


شعر عاشقانه و زیبا 

 
کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت / اینگونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمیخورم ولی باور کن / کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت . . .


شعر عاشقانه و زیبا


به دنبال گناهی هستم که مجازاتش تبعید به قلب دوستان قدیمی باشد
فقط حرف از آزادی نزن که دوست دارم تا ابد زندونی قلب تو باشم . . .


شعر عاشقانه و زیبا


قلب من اندازه مشت منه ٬ مشتمو برای تو باز میکنم
چشم من اندازه پنجره هاست ٬ تو رو بی پرده تماشا میکنم . . .


شعر عاشقانه و زیبا

 
گفتمش آغاز درد عشق چیست ؟ گفت آغازش سراسر بندگیست
گفتمش پایان آن را بگو ؟ گفت پایانش همه شرمندگیست
گفتمش درمان دردم را بگو ؟ گفت درمانی ندارد ٬ بی وفاست .
گفتمش یک اندکی تسکین آن ؟ گفت تسکینش همه سوز و فناست . . .

شعر عاشقانه و زیبا