دل نوشته و پیامک


دل نوشته و پیامک

یکی بود ، یکی نبود
من موندم و اون نموند
من دیدم و اون ندید
من خواستم و اون نخواست
من التماس کردم و اون نشنید
من هستم و اون رفته !
من خستم و اون

دل نوشته و پیامک

چه جمله ی غریبی است “فراموشت می کنم”
وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی !

دل نوشته و پیامک

روزها بی تو می گذرند
و شب ها با تو نمی گذرند
تمام درد من این است !

دل نوشته و پیامک

روزچون تیر و کمان اگرچه نزدیک
ولی پیوستن ما نهایتش فاصله بود !
من کاناپه ای پوسیده در باران
تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو
چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !

دل نوشته و پیامک

روز
راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد
فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار

دل نوشته و پیامک

روز
تو راحت فراموش می کنی
باز دل می بری ، باز دل می بازی
و من به خط کشیدن روی دیوارها ادامه می دهم !

دل نوشته و پیامک

فرو می ریزد عاقبت
سقف خانه ای
که جای خالی ات ستون های آن باشد !

دل نوشته و پیامک

روز
اگر خبری از من نشد  نگران نشو
یک فاتحه بخوان !!!

دل نوشته و پیامک

روز
از روزی که تصمیم به رفتن گرفته ای
بلاتکلیفی بین ما موج میزند
مثلا همین دل من
نمیداند با تو بیاید ؟ یا پیش من بماند ؟؟؟

دل نوشته و پیامک

روز
پشت این عکس نمی تواند دیوار باشد
من پشت این عکس با تو قدم زده ام !
دل نوشته و پیامک