اس ام اس های عاشقانه

فراموش نمیشوی
جای پای محبت تو ، مانده بر تمام وجود من

اس ام اس های عاشقانه

پیمانی که در طوفان با خدا می‌بندی
در آرامش فراموش نکن

اس ام اس های عاشقانه

گفتی می خوام فراموشم کنی
فعل جملتو اشتباه گفتی
اخه نمی دونی چقد دوستت دارم
این توی که می خوای منو فراموش کنی
این بار سنگینو ننداز رو دوش من

اس ام اس های عاشقانه

اولین سرمشق زندگی ام
فراموش نکردن انسان هایی است که دوستشان دارم

اس ام اس های عاشقانه

من حوایی هستم که به هوای
هیچکس تو را فراموش نخواهم کرد

اس ام اس های عاشقانه

حکایت جالبی است که فراموش شدگان
فراموش کنندگان را هر گز فراموش نمی کنند

اس ام اس های عاشقانه

او به من اموخت چگونه دوست داشته باشم
اما فراموش کردن را نه و من اجباری برای توقف دوست داشتنم ندارم

اس ام اس های عاشقانه

شبها زیر دوش آب سرد رها میکنم بغض زخم هایم را
در حالی که همه میگویند خوش به حالش چه زود فراموش کرد

اس ام اس های عاشقانه

سکوت …
آستانه ی تحمل فریاد آدم هایی است که فراموش نکرده اند صبوری را

اس ام اس های عاشقانه

هر بار قسم خوردم که فراموشت کنم
اما هر دفعه فراموش کردم قسم خوردنم را

اس ام اس های عاشقانه

روزی فراموش خواهیم کرد که چه صدمه ای دیده ایم
چرا گریه کرده ایم و چه کسی باعث ان شد
اس ام اس های عاشقانه