جملات زیبا و جدید


جملات زیبا و جدید

داروها و دوستی ها هر دو مشکلات را حل میکنند
با این تفاوت که دوستی ها هیچ وقت تاریخ انقضا ، بها و اندازه ندارند . . .

جملات زیبا و جدید

به انگشتانم که مینگرم به یادت می افتم ، چون عزیزانم انگشت شمارند . . . !

جملات زیبا و جدید

درنگ
عجب دنیای عجیبیست!
رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود
زمانی که گفتی”برو”
چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود . . .

جملات زیبا و جدید

جـور مـیـکـنـد خـدا در و تـخـتـه را بـا هـم
آن طـور کـه تـو و مـرا آشـنـا کـرد ؛ تـو شـدی خـاطـره سـاز و مـن خـاطـره بـاز

جملات زیبا و جدید

پرنده که رفت ، بگذار برود
هوای سرد بهانه است ، هوای دیگری درسر دارد . . .

جملات زیبا و جدید

عادت ! چه طعم تلخی دارد
وقتی آن را با عشق اشتباه میگیری !

جملات زیبا و جدید

من درختت میمونم
تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی
آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات  . . .

جملات زیبا و جدید


چقدر دلتنگ حضورت هستم ، کاش عکست هم بوی تو را داشت . . .

جملات زیبا و جدید

باختی در کار نیست
برای تو
قلبم را ریسک می کنم
یا می برم
یا می میرم

جملات زیبا و جدید

می گفتند: ” سختی ها نمک زندگــــــی است “
امّا چرا کسی نفهمید که ” نمــــــک “
برای من که خاطراتم زخمی است ، شور نیست ؛ مزه ” درد” می دهد !

جملات زیبا و جدید

آنقدر ها هم
روی وقار من حساب نکن …
قطب زمین هم که باشم
تو را که میبینم
یخ هایم آب میشود . . .
جملات زیبا و جدید