جملات عاشقانه و زیبا


جملات عاشقانه و زیبا

به دید و بازدید عید
با در بسته قلبت روبرو شدم
طبق رسم قدیمی نوشتم
آمدم ، نبودی
رفتم که شاید بیایی . . .

جملات عاشقانه و زیبا

تنها ” که باشی ؛
نه دلت دستمالی میشود
و نه خیالت انحصاری . . .

جملات عاشقانه و زیبا

دلم میخواهد عاشق باشد
عقلم میخواهد عاقل باشد
این میگوید زود باش
آن میگوید دور باش
احساسم این روزها دوشیفت کار میکند
و حقوقش را از من میگیرد . . .

جملات عاشقانه و زیبا

دلت آبی تر از دریا رفیقم
به کامت شادی دنیا رفیقم
الهی دائما چون گل بخندی
شب و روزت خوش و زیبا رفیقم . . .

جملات عاشقانه و زیبا

رفتــم گفتـم از “خـــــیرش” مـی گــذرم
شنیـدم کـه زیــر لب گُفـت از “شــــــرش” خــلاص شـدم . . .

جملات عاشقانه و زیبا

آرزویم این است :
“آرزویت” ساکن کوچه ی بن بست نباشد هرگز . . .

جملات عاشقانه و زیبا

میگویند عشق خدا به همه یکسان است
ولی من میگویم مرا بیشتر از همه دوست دارد
وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . .

جملات عاشقانه و زیبا

میگویند شکستنی رفع بلاست
ای دل تحمل کن شاید حکمتیست  . . .

جملات عاشقانه و زیبا

از تنهایی هایم یاد گرفتم
جلوی تنها پسری که زانو می زنم، پسرم باشد.
آن هم برای بستن بند کفش هایش . . .

جملات عاشقانه و زیبا

مثل ستاره تو قشنگی، اما تنها فرقی که داری، اون ها زیادن تو تکى!
جملات عاشقانه و زیبا