اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ


اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

خدایا مرا چه طعمی آفریدی
که همه از من زود سیر میشوند . . .

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

آنقدر دوست داشتنى هستى
که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

چای هایت را تلخ نخور
یک بار نگاهم کن
تمام قند های دلم را برایت آب میکنم . . .

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

انگار میدان است… دلم را میگویم… هر که از راه میرسد دورش میزند

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست
کسی به جز تو در این روزگار با من نیست
خوش آمدی… بنشین
آفتاب دم کردم
که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم
بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز
از حس پریدن پرم و بال ندارم

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهایش نمیکند
گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حریفش نمیشود
و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است که قلب رهایش نمیکند !

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

دختر کوچولو :چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟
پسر کوچولو :میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

آن چیزی که تنگ شده،
دل است برای تو..
وجهان است، برای من…

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه که از آرزوهاش به خاطرت بگذره
از خدا یه عمر تازه بخواه…
یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه!

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

ادعای بی تفاوتی سخت است!
آن هم
نسبت به کسی که
زیباترین حس دنیا را،
با او تجربه کردی….!
اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ