اشعار عاشقانه


 اشعار عاشقانه

خنده رامعنی سرمستی مکن ، انکه میخندد غمش بی انتهاست…

 اشعار عاشقانه

آهسته فتح کرده ای با چشمهایت
هرچه داشته ام را
حالا تمام جهان من مستعمره ی توست

 اشعار عاشقانه

روزی را میبینم مرغانی که نزد ما دانه چیدند نزد همسایه تخم گذاردند
ولی ایمان دارم روزی بوی کبابشان به مشامم خواهد رسید….
اندکی صبر سحر نزدیک است !

 اشعار عاشقانه

دوستم!!
پیراهنم را بزن بالا…
کمرم را دیدی؟
نترس چیزی نیست…!
اینها فقط جای خنجرند، من نفهمیدم در رفاقت چه شد!!
“تو مواظب باش”

 اشعار عاشقانه
 
تـــــو که میتونستى
ایـــن همــه بـــد باشى
غلط کردی
اوایل اون همــه خوب بودى…

 اشعار عاشقانه

این روزها…..شیشه شده ام…. زود میشکنم….
اما……؟!؟!
بد می برم….!

 اشعار عاشقانه
 
عــــادت نـــدارم درد دلـــــم را ، به هـمه کــــس بگویـــم
..! ! ! پس خاکـــــش میکنم زیــر چهـــــره ی خنــــدانم.. ،
تا همـــــه فکـــــر کننــــد . . . نه دردی دارم و نه قلبــــــــــــــی

 اشعار عاشقانه

بعضی‌ وقتا باید بذاری آدما همینطوری برن ،
نه برای اینکه اونا واسه تو با ارزش نیستن .
بلکه برای اینکه تو دیگه برای اونا با ارزش نیستی‌

 اشعار عاشقانه

عشـــــق یــعنی حـتی اگـه بدونـــی نـمیخوادتــــــ ,
بدونــــی نمیشـــــه,
امــا نتـــونی ترکــشی کنـــی..
نه خــــودشو , نه فکـــــرشو . . .

 اشعار عاشقانه

مُراقــب بــآش
به چه کسـی اِعتــمـــآد میکنی،
“شیـــــــطان” هَـــــم یه زَمــــــآنـی “فرشتـــــــــــه” بــود…
 اشعار عاشقانه