جملات زیبا و قشنگ


جملات زیبا و قشنگ

دیوانه نیستم !
فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

جملات زیبا و قشنگ 

چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری . . .

جملات زیبا و قشنگ 

برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست . . .

جملات زیبا و قشنگ 

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !
چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .

جملات زیبا و قشنگ 

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید  !

جملات زیبا و قشنگ 

خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟

جملات زیبا و قشنگ 

نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم / ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .

جملات زیبا و قشنگ 

از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش …
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

جملات زیبا و قشنگ 

همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

جملات زیبا و قشنگ 

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
 همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !

جملات زیبا و قشنگ