جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

دلم شادی می خواهد
وسعتش زیاد نیست
به اندازه کف دستانت
دستانم را بگیر . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا 

دردهای من دیازپام نمی خواهند
مُسَكن ِ بوسه هایت …
عجیب ، آرامم می‌كند !

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا 

غم ، حادثه ، تردید ، من و تنهایی
یک شیشه ی می لبالب و تنهایی
من مانده کنار جاده ی خاطره ها
با یک چمدان سوز و تب و تنهایی

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

عشق یعنی حسرت پنهان دل
زندگی در گوشه ویران دل
عشق یعنی سایه در یک خیال
آرزوی سرکش و گاهی محال

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

گهگاهی دلم را میشکنی
وقتی به جای “تو”
بهم میگویی : “شما”

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

تکثیر “تو” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی
قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

روبرویم ، سراب
پشت سر ، خاطرات
نازنینم ، کدامین طرف سوی توست . . . ؟

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا 

دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست!
جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا