جملات عاشقانه و احساسی


جملات عاشقانه و احساسی

مشترک گرامی !
تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !
” همراه آخر “


جملات عاشقانه و احساسی  

هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان
“خــُسـرو” و “شیـــرین” . . . “لیـلی” و “مـَجنــون”
“رامیـن” و “ویـس” . . . “پیــرمــَرد” و “پیرزَن”
“تــو” و “اون” . . .
“مــَن” و “تــَنهـآیی . . .”

جملات عاشقانه و احساسی 
 
قرعه کشی تمام شد
تو به اسم دیگری درآمدی
تقدیر جای خود
اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی . . .


جملات عاشقانه و احساسی 


آب رسانا نیست
وگرنه زیر باران
به تو رسیده بودم  . . .

جملات عاشقانه و احساسی 

از تـــــمام دنیـــــــــا
شانــه ای مــی خواهـم برای ســـرم ،
و ســــری بـــــــرای شــــــــــانــ ـــه ام !
کســی خستــــه نیسـتـــ از این بالــش هــای پَـــری ؟!


جملات عاشقانه و احساسی 

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !
از روزی که مبتلایت شدم
 خود را از یاد بردم . . .

جملات عاشقانه و احساسی 


قلبم درد میگیرد و
من لبخـــــند میزنم
یادگــــــار توست . . .


جملات عاشقانه و احساسی 

گاهی اوقات بی قانونی ؛ عجیب بیداد می کند در عاشقی
یکی دور می زند …!!
اما دیگری جریمه میشود و تاوان میپردازد …!!


جملات عاشقانه و احساسی 

بهار من مرا بگذار و بگذر
رهایم کن برو دلدار و بگذر
من عادت می کنم اینجا به غمها
مرا پر کن از این اجبار و بگذر


جملات عاشقانه و احساسی 

یه چیزی هست به اسم آغوش ، لامصب دوای هر دردیه
اون دارو هم فقط تو داری :|


جملات عاشقانه و احساسی