اشعار زیبا و اشعار عاشقانه


اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

تو این روزها برایم حکم باران را داری وسط کویر ، همانقدر زندگی بخش ، همانقدر محال !

اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

قویترین مرد دنیا هم که باشی محتاجی
محتاج لبخندهای عاشقانه ی یک زن ، فراموش نکن . . .

اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

روز همان شب است و شب همه ی روزهاییست که “تو” نیستی !

اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

نمی دانم دیگران به آن چه می‌گفتند ؟!
هرچه که بود
قبل از تو
نامش ” زندگی ” نبود !

اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت
و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !

اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

تو که نیستی ، هر صبح در آینه به خودم سلام و “بغض” به خیر میگویم !

اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

صبح یعنی مست صدای تو
ظهر یعنی انتظار تو
عصر یعنی دلتنگم برای تو
شب یعنی یاد تو
و تو یعنی تمام لحظه های من . . .

اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

حال مرا لک لکی با بال شکسته میفهمد
که میماند و تماشا میکند کوچ جفتش را . . .

اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

ساده که باشی باید تنهایی را هم به جان بخری
این روزها سادگی خریدار ندارد ، چیپس ساده را میان بسته های فلفلی تصور کن !
اشعار زیبا و اشعار عاشقانه

تو “نمی آیی” و من
مدتی ست از دست “رفته ام”
هر وقت خواستی پیدایم کنی
بیا به همان خوابِ همـیشِگی . . .


اشعار زیبا و اشعار عاشقانه