پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه


پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه

نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده 
تار مویی را که قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی . . .


پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه

تـو که نیستی
من به عکس هایت می نگرم 
این همان تنفسِ مصنـوعی است . . .
پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه
یه هوایت بگو آنقدر به سرم نزند…
من ! سرم درد میکند…
خدایا کاسه ی صبرم کوچک نیست ، این غمها بزرگتر از دل هستند . . .


پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه


وچه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی
پشت هر “دوستت دارم”
چقد دوستت دارم…!



پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه
لحظات دوریت را با ساعت شنی می شمارم
اکنون یک صحرا گذشته است . . .


پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه


خدا را شکر بعد از اینهمه زندگی منم یه چیزی شدم
“فراموش”



پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه


شراب چند سالِ است
نامت!؟
به زبان که می‌آورم
مست می‌شوم!



پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه
بند ناف روحـم
از تـــو بـــریـــدنـــے نـیـسـت
ایـن هـمـه تلـا ش مـکـن!
مـن ایـن نـارسـے را
دوسـت دارم…
بـه هـر قـیـمـتـــے !!!



پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه

پله ها را بالا رفتم
پایین آمدم ،
عطرت یک جا
بَند نمی شود



پیامک های زیبا و اشعار عاشقانه