جوک خنده دار و قشنگ


جوک خنده دار و قشنگ


برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر به صلاح نمیباشد !


جوک خنده دار و قشنگ


کارلوس کیروش این آهنگ امیر تتلو برای جام جهانی رو بده سرمربی آرژانتین
بگه : ببین این وضع این ملته ، دیگه خودت هرچی کرمته ، هرچی صلاح میدونی ، رحم کن !


جوک خنده دار و قشنگ


هیچ هیولایی ترسناکتر از آدمی نیست
که کمین کرده اشتباه کنی و بپره بگه دیدی گفتم !


جوک خنده دار و قشنگ 


مژده گونی چیست ؟
مژده گونی خواهر کوزی گونی می باشد
بعععععله !


جوک خنده دار و قشنگ


تماشاچی‌ های ایران توی جام جهانی
یه مشت مصرف کننده‌ ی چای احمد و برنج محسن و تلویزیون صنام و یخچال فریزر امرسان هستن
بچه ها مچکریم :))


جوک خنده دار و قشنگ

به 30 تا از شماره های موبایلم اس ام اس زدم
سلام خوبی؟
من گوشیمو عوض کردم شمارت پاک شده ، میشه یه میس بندازی شماره ات رو سیو کنم ؟
تا الان 27 میس کال دارم !
ببینید با چه شتر مرغ هایی من دوستم

جوک خنده دار و قشنگ
 
چه بسا افرادی که حتی رانندگی بلد نیستند
ولی به چه زیبایی ” دور ” زدن را بلدند !

جوک خنده دار و قشنگ

این نسل از اون موقع که مامانها سیب‌زمینی سرخ کرده رو گذاشتند بالای یخچال
عقده‌ای شد !

جوک خنده دار و قشنگ

جالبه که وقتی سن آدمها رو کمتر از سن واقعیشون حدس میزنی
فرض رو بر این میذارن که چهره شون جوونه نه اینکه طرز فکر و رفتارشون بچه گانه ست!

جوک خنده دار و قشنگ

انسان کولر رو اختراع کرد خدا بدش اومد که تو آب و هوا دخالت شده
پس پدر رو آفرید که نذاره روشنش کنن !

جوک خنده دار و قشنگ